World class Iceland

2014-10-03 / 13:16:13



Igår fick jag mitt gymkort på World class, jäklar vilket stort gym. Så mycke folk, tusen löpband, crosstrainerns och maskiner. Ett stort minus dock är att folk ser ut att gå dit för att va snygg. Alla är sminkade till tusen och killarna fixar frillan typ. De som var bra var att det var så himla stort så man smälter som in i mängden. Var tiktigt imponerad av gymmet och bredvid finns det två simbassänger, en ute och en inne. Plus relaxpoolerna vi varit och badat i tidigare.




Är helnöjd att jag fått gymkort på de här gymmet. Nu ska här tränas och bli i toppform! Får se hur de blir me de, men just nu känner jag motivation iaf. Bara hoppas de håller i sig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback