En grym dag?

2014-09-25 / 18:06:37
Någon pekar finger åt mig idag och vädergudarna skrattar.
Solen har lyst hela morgonen och förmiddagen. Jag bestämmer mig för att klä mig och gå till affären och solen skiner fortfarande. Men inte länge till. Jag hann gå ungefär 500m innan det var ett stort svart moln över mig. Som kom från ingenstans. I och med de även regnet, skitväder!
Men jag bestämde mig för att gå och handla i alla fall. Väl framme var jag lite kall och blöt men strunt samma. Gick runt i affären, plocka ner de jag skulle ha i vagnen och gick för att betala. Då dyker nästa slag i ansiktet upp. Kortet funkar inte. Snälla? Skämtar folk med mig?
Var bara att lämna alla grejor och gå hem igen. Självklart när jag är hemma igen så lyser solen. Vad är oddsen?
Jag som hade bestämt att detta skulle bli en kickass-dag. Men icke, fuck You. Who ever You are!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback