Myskväll med min man

2014-09-17 / 13:26:57
Idag är de grått och trist ute, så de blir en innedag i sängen idag. Framför Atleterna och Idol på paddan.

Igårkväll var jag och Victor på ett utebad här i Reykjavik. Så himla härligt. Varmvatten är gratis här på ön så dom hade verkligen inte snålat på värmen i poolerna. Var några kallare pooler som det var ca 30gr. Annars var de mellan 38-44 gr. Den som hade 44grader var hemskt varm. De kändes som huden skulle spricka, kunde bara va där i någon minut för de gjorde för ont. 
Så vi låg mest i poolerna med 38 & 40 grader. Bästa av allt, inget klår i vattnet och kostade 36kr att lösa in sig som vuxen. Så där myste jag och min man igår kväll. Älskar kvalitetstid med Victor!






Kommentarer
Postat av: Amanda

Duktigt bloggat :) jag följer dig flitigt!!

2014-09-17 @ 15:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback