Jag är tillbaka

2015-04-08 / 17:58:38
Hej hopp!

Nu är jag tillbaka igen. Har som sagt haft besök och ville lägga min tid på dom, därav min frånvaro. Men nu är jag tillbaka.. Har lite bilder från de senaste dagarna som jag ska lägga upp sen när jag får lust.

Har i alla fall varit jättemysiga dagar med familjen. Så himla kul att få visa runt dom i våran stad. Bada varmbad i blå lagunen, åka golden circle och bara ha det allmänt mysigt. Som sagt kommer det lite bilder senare.
Nu ska vi ladda upp för ett kommande VM och sen får vi finbesök igen. Då kommer Victors föräldrar hit och vi längtar massor!

Idag har vi inte gjort mycket. Klev upp i tid, åkte för att lämna av familjen på flygplatsen och sen åkte vi in till stan igen. Resan från flygplatsen till stan vart dock en långsam en då jag hade bara några litet kvar i tanken och fick köra 60-70km/Tim samt rulla på friläge i nerförsbackarna för att spara på bensinen och slippa bensinstopp och jag lyckades!
När vi lämnat av familjen på flygplatsen  så åkte vi för att äta lunch. Det fick bli gomat på Saffran, pirri pirri kyckling till Victor och kycklingburgare med guacamole till mig. Mums!





Kommentarer
Postat av: Håkan sannemo

Tack för en underbar vecka var så tråkigt att lämna världens bästa Sandra och Vicktor. Ni är så underbara

2015-04-09 @ 10:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback