2015 är här

2015-01-01 / 17:32:24
Idag blir nog ingen vidare händelserik dag. Men det var gårdagen, vart en kväll som innehöll mycket och vi han träffa alla vi ville träffa här på Island. Kvällen avslutades hos Kristin och Steinar och lite annat folk. Vi spelade spel, pratade och hade det bara allmänt trevligt. Eftersom islänningar är ett annorlunda folkslag och aldrig verkar bli trött kom vi inte hem förr än halv åtta i morse. Suck!
Och ni som känner mig vet ju vilket fruktansvärt sömnbehov jag har, allra helst nu när jag varit sjuk. Vilket slutade med att jag vaknade kvart i fyra i eftermiddag. Hallå? Är det ens okej att slänga bort en hel dag på det viset?
Allra helst när bubblat på tolvslaget bestod av rosa flintstones alkoholfri äpple/jordgubbsoda?
Jaja det får vara värt att vi sov bort hela dagen idag för vi hade en bra kväll igår. Gott nytt 2015 på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback