Är det någon som skämtar eller?

2015-01-15 / 10:48:02
Vi tar en favorit i repris från i tisdags. Matchen blev inställd igen!
Jag har sovit som en kratta hela natten då jag varit lite stressad över att behöva vara själv från tidig morgon tills sent i natt. Då Victor och laget skulle till Akureyri för match idag istället för i tisdags. Men när Victor blir upphämtad och ska åka till ishallen så hör dom av sig igen och säger att det blir inställt. Färden upp skulle gå bra men sen att ta sig hem blir svårare då de väntas storm i norr. Jaha, tur för mig men synd för grabbarna. Man kan nästan tro att det är någon som driver med dom. Men säger dom att vädret ska bli dåligt är det bara att tro på de. För blir de storm och dom blir fast mitt ute i ingenstans är det inte roligt.. 

Blev jobb för Victor idag istället och jag har mysfrukost för mig själv med Madagaskargänget som sällskap

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback