En människas bästa vän

2015-01-13 / 11:02:15
Sen den dagen finaste finaste Pricken lämnade oss har jag önskat honom tillbaka. Då jag vet att det inte är möjligt har jag åtminstone önskat mig en annan hund som aldrig skulle kunna ta Prickens plats men kanske en annan plats i hjärtat. Jag saknar så mycket att ha en hund i närheten. Även om mamma och pappa inte tyckte jag var den flitigaste att gå ut med honom så älskade jag honom mer än mycket och jag saknar honom varje dag. Man får så himla mycket ifrån en hund som ingen annan nånsin kan ge..









När jag såg dessa bilder kände jag ännu mer att hundar är Guds gåva till människan och så fort jag har möjlighet ska jag skaffa mig en eller kanske två hundar..



Kommentarer
Postat av: Amanda

En hund räcker långt ;)

2015-01-13 @ 12:52:32
Postat av: Håkan sannemo

oj vad jag älskar världens bästa Dotter

2015-01-14 @ 08:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback