Lördag 17 januari 2015

2015-01-17 / 19:04:30
Lördag eftermiddag och helg.. Vi har haft en lugn och skön dag. Började med lyxfrukost som alltid på helgen. Sen gjorde vi oss i ordning och gick till Kringlan för att se om vi kunde fynda nått fint på rean. Men vi kom hem tomhänta. Jag hittade ett par fina stövlar som det var superbra pris på men jag höll mig. Så då kände jag mig lite duktig faktiskt!

Lyxfrukost i morse

Igårkväll åt vi middag framför tvn då det var handbollsmatch mellan Sverige-Island. Solklar seger för Sverige såklart. Vi firade vinsten med god fruktsallad och Gotham. En mysig och behövlig hemmakväll med min man. Lär bli en lika lugn och mysig kväll idag med. Laga lite god mat och bara ta de lugnt. Ibland behöver man de..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback