Något jag kommer ångra för all framtid

2015-01-12 / 12:08:50
Här sitter jag, måndagsmorgon, äter frukost och gråter. Varför då? Kanske ni undrar då..
Man ska inte ångra saker men en sak kommer jag Föralltid ångra....
Jag sitter och kollar på filmen från Håkan Hellströms konsert på Ullevi.


Förmodligen det största som någonsin hänt om man är ett Håkanfan. Som jag egentligen är. Men en envis och fjantig Sandra skulle försöka ge igen på Håkan och visa att jag var besviken på honom. Slutade de bra eller? Gjorde ju varken till eller från för honom om jag bojkottade hans konsert. Men för mig däremot så kommer jag få leva med en evig ånger och sorg i hjärtat.


Jag var tom i Göteborg den dagen. Jag såg när folk gick in på konserten men jag var inte där. Förstår ni nu varför jag gråter? Jag gråter av ilska och sån jä**a ångest. Fan ta dig Sandra! Såna här gånger får man hata sig själv.. Dumma dumma mig!


De enda som någon gång skulle kunna återgälda detta stora stora misstag är om Håkan kunde spela på vårt någon-gång-i-framtiden-bröllop. Och hur troligt är de?
Nepp lär nog få leva med denna ågren resten av mitt liv....

Detta vart visst ingen munter start på veckan. Men så är det ibland..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback