Matchen blev inställd

2015-01-13 / 12:01:02
Det här vart en konstig dag. Jag klev upp med Victor strax före nio för att sedan vinka av honom vid strax före tio. Då skulle dom sätta sig på bussen upp till Akureyri för bortamatch. Jag hade ställt in mig på en extremt lång och tråkig dag själv då dom inte skulle vara hemma förr än vid 3-4 inatt. Men jag hann inte mer än ställa mig i duschen så var han hemma igen. Bussbolaget hade ställt in körningen då dom tyckte de var för dåligt väder och för mycket snö för att våga ge sig ut på vägen. Så matchen vart inställd och jag vart superglad över att få en ledig dag med Victor. Men istället åkte han iväg och jobba och nu är jag hemma själv igen. Dock inte lika många timmar utan bara till kanske fem i eftermiddag eller nått. De ska jag nog klara av. Har bara lite svårt att bestämma mig för vad jag ska göra idag. Vaknade i morse med ond magen och den gör fortfarande ont fast jag ätit frukost. Så ena alternativet är att lägga mig och hoppas på att sova bort magvärken. Eller så tar jag en sväng till affären och handlar lite sånt vi behöver. Eller så packar jag upp väskorna som står här på golvet och tar plats..
Dock kändes inget av de lockande, så vette tusan vad jag ska ta mig för. Tar och ser ett program på paddan så länge så kanske jag känner för att göra något sen.

Ha en bra tisdag allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback