Min solstråle när det är grått

2015-06-16 / 09:50:43
När humöret tryter, när energin är låg och när allt känns omöjligt.
Då är jag glad att jag har dig, mitt paraply i regnet, min hjälpande hand när jag faller och min solstråle när himlen är grå.
När ingen annan finns där står du stadigt bredvid mig. Du är min klippa, mitt allt.
Du är med mig i med och motgång, i solsken och regn. 
När jag skrattar som bäst är jag med dig. När jag behöver någon som mest är du där.
Vi kan skratta tills vi gråter och gråta tills vi skrattar. Aldrig någonsin vill jag leva en dag utan dig i mitt liv.
Saker blir inte alltid som man tänkt sig och ibland inser man att livet är inte alltid vad man tror sig vara. Men så länge jag har dig är jag trygg och säker att framtiden kan inte bli annat än underbar.
Per Victor Andersson, du är allt jag någonsin kunna drömt om. Du ger mig fjärilar i magen och mod att ta mig an livet. Tack för att du finns i mitt liv!

Jag älskar dig




Kommentarer
Postat av: Sofia

Finaste paret ❤️❤️

2015-06-27 @ 00:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback