Blå lagunen

2015-03-16 / 10:39:26
Igår var en fullspäckad dag. Tidig morgon och sedan avfärd mot Blå lagunen när vi äntligen fick tag i en bil. Vi bokade en bil på lördagkväll och fick en bekräftelse som tydligen inte var en bekräftelse. Så där stod vi och väntade på en bil som inte fanns. Då chansade vi hos en annan uthyrare som inte heller hade någon bil ledig vilket gjorde oss rätt stressad då vi hade betalat för biljetter till badet redan som bara gällde på söndagen. Men så gick vi till ytterligare ett ställe där vi träffa en supertrevlig karl som fixade och hjälpte oss att fixa en bil. Så vi fick en lite snygg bil till slut dessutom billigare så det löste ju sig toppen!



Sen gav vi oss som sagt av till blå lagunen och vilket ställe, superhärligt! Vi hade inte alls mycket vind och inget regn så vädret var verkligen på vår sida. Vi tajmade riktigt bra då både regn och blåst kom när vi lämnade för att åka hem igen.







Jag och min lilla goknul, sooom jag gillar dig!

Det är svårt att göra det riktigt rättvist på bilder men det var verkligen härligt där. Längtar redan tills nästa gång jag ska dit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback