Bortamatch mot Akureyri

2015-03-19 / 10:39:42
Jaha då vad dagen kommen, bortamatch mot Akureyri. Dubbelmöte så det innebär övernattning. Eftersom grabbarna inte kan avgöra där uppe så bestämde jag mig för att jobba istället och inte slänga ut flera tusen på flyg och hotell för att få se matchen. Men det tar emot något enormt. Har fortfarande inte bestämt mig hur jag ska göra. Kanske åker bara imorgon om jag får skjuts med någon. Återstår att se!

Så ikväll får jag se matchen på datorn istället och hålla alla tummar och tår jag har. Gör det ni också, hjälp oss att ta hemma detta. Afram SR!








Kommentarer
Postat av: Håkan sannemo

Ska hålla tummarna vicktor och grabbarna fixar detta

2015-03-19 @ 11:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback