Instängda på skolan

2015-03-11 / 12:43:54
Hej på er!

Idag är det onsdag, Cindy o co landar om ca 15 min. Så måste göra mig i ordning för att möta upp dom på busstationen när dom kommer. Är så glad att vädret är bättre idag än det var igår. Jag hoppas dom slipper se såna styggväder. Inge roligt att betala för en semester till Island och ha skitväder som igår..
Det blåste så otroligt mycket igår att vi vart inlåst på skolan i några timmar. Barnen vart helt förstörd och trodde dom skulle behöva sova över. Haha!

Nu har det i alla fall lugnar ner sig och det verkar vara rätt bra väder just nu.

Hur som lär vi nog kunna hitta på något skoj vad än vädret tycker. Bada varmt kan man alltid göra..

Nä nu ska jag fixa mig så jag är redo när dom kommer! Ha en bra dag 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback