Lite att ta igen

2015-03-30 / 22:47:13
Jaha hörrni, jag lever. Vet att det bara gått två dagar utan inlägg men det är inte ofta det händer här nu för tiden.. 
Iaf så har det inte hänt så mycket så har nog inte så mycket att skriva.
Igår, söndag, tog vi det mest lugnt. Sovmorgon, storhandlade och sånt som vi gör på söndagar..

Idag har jag jobbat förmiddag. Det är lov på skolan så vi har öppet på fritids hela dagarna. Idag var vi på djurparken med barnen. Supermysig dag med strålande sol, knallblå himmel och vindstilla. Rätt så lättsam arbetsdag med andra ord. Såna dagar älskar man verkligen sitt jobb!

Jobbar eftermiddag imorgon och på onsdag. Sen på torsdag får vi finfrämmande, som jag längtat efter min fin familj och snart är dom här. Jippi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback