Lite upprättelse

2015-03-22 / 23:02:03
Ja hörrni, vilken slödag. Finns inte så mycket att skriva. Jag skulle jobba egentligen då det var öppet i blåfjäll. Men sen i tisdags har jag varit tussig och febrig från och till. Och igårkväll när vi gick och la oss gjorde mitt öra och min hals så fruktansvärt ont att jag ville gråta. Kände samma smärta i morse efter ex antal timmars sömn så det fick bli sjukanmälning idag tyvärr. Vilket kändes otroligt surt när jag äntligen skulle få jobba.. Men men hälsan går före..
 
Förutom att jag är halvkrasslig så har vi tagit de lugnt, storhandlat mat och städat. Varit en lugn dag och hoppats på att bli piggare. Imorgon är det match igen så måste vara laddad till den också. Hemmamatch dessutom så måste värma upp hejarstämman också!
 
Apropå mitt vredesutbrott om senaste matchen så har vi fått lite upprättelse nu. Jag är inte helt nöjd med straffet men det är alltid något. Idioten som knockade Robbie fick i alla fall två matchers avstämning. Tycker dock han kunde fått tre matcher så han också blir borta resten av play offmatcherna som Robbie och Daniel. Men bättre än inget iaf..  
 
 
Klicka på bilden ovan för att se klippet när Robbie blir knockad. Deras spelare går verkligen inte för att ta pucken utan han satsar rakt mot Robbies huvud, idiot!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback