Min fina mammas dag

2015-03-01 / 11:00:55
Idag fyller min alldeles egna fina mamma år. Önskar så mycket att jag kunde vara där och fira med dig.
Men snart kommer du hit så vi kan fira då och paket väntar självklart på dig när du kommer hit!


Jag hoppas du får den underbara dag du förtjänar. Du är den finaste, starkaste och vackraste människan från insidan och ut. Jag har dig att tacka för den jag är idag. Är evigt tacksam att du är min mamma och allt du gjort för mig. Även fast jag ibland varit gnällig, elak och fått dig att vilja gråta så har jag alltid älskat dig och kommer alltid göra. Du är min förebild i livet och den dagen jag får egna barn vill jag bli som du. Sån underbar mamma som du är och alltid varit är det inte många som har. Jag är så glad att just du är min mamma och kunde inte vara mer stolt att få vara din dotter. Tusen grattiskramar till dig på din dag, jag älskar dig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback