Nervös och stressad

2015-03-02 / 23:37:14
God kväll!

Antar en del av er redan sover, klockan är ju närmare tolv i Sverige nu. Jag sitter och kollar trolljägarna på paddan och scrollar lite på Facebook. Så kom den här upp;

Och fy tusan vad det knöt sig i magen. Kanske låter töntigt men jag har varit nervös i tio dagar nu sen den senaste matchen. Imorgon är det en så otroligt viktig match och jag känner mig både stressad och nervös. Dels för att jag verkligen inte vill att det ska bli som senast att Victor ska komma hem blåslagen och skadad. Sen vill jag att vi ska ta tre poäng och ta oss till play off. Usch och fy så nervös är jag. Håll tummarna imorgon för oss, det kommer behövas! 

Kan inte förstå att man kan bli så känslomässigt involverad och nervös för en match i ishockey. Men antar det är ett brinnande intresse och en jäkla vinnarskalle som talar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback