Norrsken

2015-03-18 / 11:33:18
Hej på er!

Igår åkte som sagt Cindy o co hem vilket var lite trist. Men bara två veckor tills vi får främmande igen.

Jag låg hemma mest hela dagen igår då jag fick en släng av feber och vad allmänt jätteöm i hela kroppen. Kändes som den värsta träningsvärken nånsin. Så det fick bli en innedag. Men på kvällen när Victor var på träning tog jag en promenad då det ryktades att det skulle vara magiskt norrsken igår. Tyvärr kunde man inte se det så mycket här nere i stan då det är alldeles för mycket gatljus o sånt. Men några bilder fick jag som jag tänkte lägga ut sen. Är dock sjukt svårt att få det på bild. Men hittade några bilder från gårdagens norrsken på tidningens hemsida. Så utanför stan kunde man nog fått sett ett helt fantastiskt norrsken.. 





Dessa bilder har inte jag tagit..

Men visst är det helt fantastiska bilder? Önskar så mycket att jag hade haft en bil igår jag skulle kunna åkt utanför stan. Men hoppas det kommer fler tillfällen!

Kommentarer
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Fina bilder!

2015-03-18 @ 13:39:41
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Oslofru

Shit så häftigt :D

2015-03-18 @ 16:29:22
URL: http://www.oslofru.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback