Storm igen

2015-03-05 / 16:41:26
Åter igen var det stängt i Bláfjöll, men inte så konstigt då vi har plusgrader och storm ute. Igår när jag hämtade Eva och Joel på skolan och vi var på väg hem till dom så blåste det nå fruktansvärt mycket. Det blåste så mycket att Joel var tvungen att grabba tag i ett räcke och panikhålla för att han inte skulle blåsa iväg. När det hade lugnat sig en aning fick jag hålla i han och försöka ta oss till dörren. Vi fick oss ett gott skratt men en liten fem åring ska inte vara ute och gå i denna blåsten när det blåser över 20m/sek.

Idag har jag varit bort till Skejfan och hämtat ut några foton som jag framkallat och sen gick jag runt och kollade lite och slösade lite tid. Lyckades även hitta ett gäng ljus i alla de färger som jag önskade nu till våren. Älskar pasteller och älskar att det kommer mer och mer i butikerna. Man blir så glad av färg!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback