Stormoväder

2015-03-13 / 23:00:54
Fredag kväll, middag i magen sen ett bra tag tillbaka och nyss pratade jag med mamma och pappa på Skype i nästan en och en halv timma. En mysig fredagskväll tycker jag!

Dagen har förutom jobb bestått av blåsväder och shopping. Idag tog vi bussen i stormovödret bort till Kringlan för att se vad det fanns för shopping att bjuda på. Blev lite smått och gott.
Sedan blev det middag och nu sitter jag här. Resten av gänget har gått upp i sin lägenhet och Victor är på träning. Men jag är rätt trött då jag inte är van att kliva upp så tidigt på morgonen så det är skönt att bara slappa en stund.

Förutom de så fick jag äntligen hem min efterlängtade lopapeysur idag. Dessutom hade hon stickat en mössa av garnet som blev över. Toknöjd! En sak som är säker är att jag kommer aldrig behöva frysa i denna..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback