Strösselmössa

2015-03-12 / 11:05:06
Igår fick vi som sagt finfrämmande och det är så mysigt att ha dom här. Viktigast på agendan är att bada så det lär vi nog göra mer än en gång. Sen får vi se vad vi hittar på, något ska vi nog kunna sysselsätta oss med. Annars duger det bra att bara umgås, strosa runt på stan och mysa på fik också..

När dom kom igår fick vi födelsedagspresenter, en till mig och en till oss tillsammans. Tror jag och min kusin är mer lika än vi tror..


Denna fina mössan till mig. Som redan är min favorit! Så igår när vi gick på stan var vi likisar alla tre..

Och den här fina glaskulan till mig och Victor. Den får nog vänta med att hängas upp tills vi har en egen lägenhet men den ska få hedersplats när den väl hängs upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback