Vem behöver sömnpiller?

2015-03-08 / 11:56:52
God förmiddag!

Har sovit superbra inatt, trots att jag var hemma själv. Har kommit på bästa tipset för att lyckas somna bums. Jag tog med mig paddan till sovrummet, slog på melodifestivalen och direkt när Sanna Nielsen började sjunga så somnade jag. Perfekt sömnpiller!
Efter de vaknade jag bara till för att lägga undan paddan och sen har jag sovit resten av natten till klockan tio i morse. Superskönt!

Kan fortfarande inte släppa att grabbarna vann igår och att dom vann grundserien. Så himla roligt! Nu måste vi bara ladda om för finalmatcherna som börjar om en dryg vecka. Afram SR!

Hittade den här bilden nu på morgonen från en artikel dom skrivit i tidningen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback