Vilken helg att se fram emot

2015-10-09 / 15:50:07
Vilken början på vad som kommer bli en perfekt helg!

Jag har hunnit städa lite, gjort ärenden på stan och sedan mysfikat med Fina Karin och mysMelker. Kan inte få bättre fredagsfeeling än så..
Nu är jag hemma och pussar på Victor innan han ska iväg på match och jag ska spendera fredagskvällen med Johanna. Omringas av fint sällskap hela dagen med andra ord!





Resten av helgen är fullbokad med mys och avfärd från stan imorgon ca 10. Jag har bokat och bestämt hela helgen men de enda Victor vet är vad han ska packa och vilken tid vi åker. Kommer bli så supermysigt och precis vad jag längtat efter!

Vart vi åker och vad vi ska göra tänker jag inte avslöja nu. De kanske jag berättar senare, efter helgen..

Ha en bra helg allesammans, de ska jag ha!



Kommentarer
Postat av: Karin & Melker

De va verkligen bästa starten man kan önska sig på helgen ❤️ Mysfika med världens finaste Sandra, vi är så glad & tacksam som får ha dig i vårt liv & äntligen i Östersund igen 😍😘

2015-10-09 @ 21:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback