Tack Håkan

2016-06-09 / 15:46:14



I söndags förändrades mitt liv, på riktigt.
Jag dansar, jag ler och lever fortfarande på lyckoruset vi fick uppleva under Håkans konsert på Ullevi.
Att få spendera denna magiska kväll med den absolut bästa och underbaraste människan på jorden, aka min Victor, gjorde allt bara ännu mer perfekt. Ord räcker inte till att förklara hur perfekt allt bara var.
Att äntligen få känna riktig lycka, att ärligt få skratta enda från magen och gråta av innerlig lycka. Det mina vänner var magiskt, en riktig vändpunkt för mig. Att jag fortfarande bubblar av glädje och känner att livet är på väg i rätt riktning är underbart.
Säger som Håkan "För jag tror att när vi går igenom tiden, att det bästa inte hänt än"





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback