höstlov,

2007-10-30 / 22:15:10
Tisdag kväll
Dagen har inte varit särskilt händelserik.
vakna kl halv 9, klev upp för jag skulle till tandläkarn, men Mamma tyckte jag skulle beställa ny tid,
för jag hostar hela tiden och har jätte ont i halsen o så.. inte så mysigt att någon ska gräva i min mun då:p
så mamma ringde o beställde ny tid, sedan la jag mig framför tvn där jag legat ungefär heeela dagen..
Jossa har varit här en stund också:) roligt att få umgås me dig Vaarje dag igen Gumman<3

I helgen var jag o mamma på Massagekurs i Östersund..
De va en bra helg, som jag iofs spenderade me "kvinnor" 35+..
Vi fick massera och bli masserad i 2 hela dagar, så de va nice!
Nu måste jag bara ha någon frivillig som jag får träna på, och hålla mina kunskaper vid liv ;p

Imorgon ska jag inte göra allt för mkt, bara ta de lugnt, träffa jossa tror jag nog :)

Sedan på torsdag åker jag in till stan Med Amanda och stannar sen där på kvällen Hos bror:D
sover där och åker till nälden på fredag och kikar hockey:)

på lördag vet jag inte riktigt vad som händer, lär väl ut o kika en sväng, får se :)

Men nu ska jag dra mig till sängs,
Sov gott
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback