, 10 kilo lättare

2008-10-13 / 21:31:22
Efter en halvjobbig specialidrott, 45 minuters spinningspass och 28 minuter i solarium. så tror jag att jag nästan svettat på 10 kilo.:p Men gud så skönt de känns såhär i efterhand, mer spinning åt folket!
Pappa som höll i spinningen idag, musiken valde jag, vart Lordi. Bra musik att cykla till..
Är så stolt över mig nu när jag äntligen tagit mig i kragen o börjat träna "frivilligt".
De här blir nog något jag komemr fortsätta med, besök på pigget alltså.
imorgon blir de Core, hinner nog inte på yogan eftersom jag ska till La capital, vet inte hur många gånger jag tjatat om de nu, men de ska bli roligt !

ja i Alla fall så är jag lite besviken på mina läsare, dock inte alla.. men endast 3 av 11 läsare som kommenterat, dååligt! kom igen nu, bjud på en liten kommentar tack! :)

sedan avslutar jag med lite minus, föräldrar. dock inte mina, men en del andra, Bete er för tusan!
även flickvänner, act like one! annars förtjänar du inte att ha en sån bra kille, om du inte kan ta hand om honom!

Tack för ikväll,
hörs efter Stockholmtrippen
PUSS

Kommentarer
Postat av: aMANDA

MÅÅÅÅÅÅÅÅSTE DU FARA! :(

2008-10-14 @ 10:29:05
Postat av: Emelie

haa så kul i storstaden vännen! :)

2008-10-14 @ 13:26:45
URL: http://empepersson.blogg.se/
Postat av: Martina

Imorgon kommer du mitt hjärta och då ska vi mysa! <3

2008-10-17 @ 18:12:47
URL: http://tiniisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback