fjärde dagen

2011-04-18 / 11:17:45
Utebliven uppdatering här på bloggen igår, då jag knappt var utanför dörren igår. Vilket i sin tur ledde till att jag inte hade särskilt mycket att skriva om..

Matchen i lördags då? Hur gick den?
Dåligt! Vi förlora med 3-0 och min mage svek mig totalt.. Jag gjorde en ruskigt dålig match. Men vet i alla fall själv att jag kan bättre!

Är nu inne på min fjärde dag med dålig mage.. Idag är det sjuuuukt fint väder och jag Måste verkligen ge mig ut på en promenad och hoppas på att jag blir piggare av en massa solsken.
Har även träning ikväll, kvart i sju, men är inte helt övertygad om att jag kan vara med. Och det gör att jag mår ännu sämre. Så glad som jag var efter förra träningen så vill jag inte missa de här. Vi får hålla tummarna att magvärken släpper!

Förutom de så måste jag packa idag. För de första ser det ut som ett bombnedslag i sovrummet pga alla mina kläder som ligger överallt. Så de måste jag ordna upp. Sen ska jag lägga upp på sängen och se efter vad jag ska ha med mig för kläder ner över.. Jag menar, ska vi ner till Göteborg och Hälsa på Håkan går det inte ha vilka kläder som helst på sig heller ;)

Jaja, nu in i duschen sen ut på promenad!

PUSS

victor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback