snart helg

2011-08-26 / 14:17:53

Måste säga att idag har jag stortrivts på jobbet. Har haft en hel massa att göra och det har bara varit in en massa trevliga kunder. Inte har jag varit det minsta lilla trött heller också fick jag äta kyckling/feta sallad till lunch. Än så länge en toppen dag!
Och den lär inte bli sämre. Längtar som tusan tills ikväll. En träningsledig fredag för Victor för en gångs skull. Vilket betyder myskväll på hög nivå!
Lurar lite på vad vi ska äta till middag. Är inte sugen på något speciellt.. Men de löser sig nog :)

Vet dock en sak som är säker.. Jag tänker tigga till mig en riktig massage ikväll. Då min rygg och nacke är jättestel och ond. Tror mina löparskor inte är någe bra för mina fötter, ben, knän och rygg. så måste kolla upp de där och förmodligen köpa nya skor. Klagar dock inte på o få massage, men vill slippa ha ont i benen när jag går också!

Mindre än två timmar tills jag får helg nu. Skönt !
Otroligt jobbig jobbvecka må jag säga ;)

Ha en trevlig fredag

PUSS

victor ♥


I helgen har vi denna fina tös på besök i staden..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback