bryr mig egentligen inte

2011-03-04 / 14:33:13
Men måste bara få påpeka en fruktansvärt-mega-töntig sak som jag nyss såg.
Jag är absolut inte intresserad och bryr mig överhuvudtaget inte egentligen om skidåkning och skid-VM.
Men såg precis herrarnas stafett och deras målgång.
Måste få avreagera mig lite och våga påstå att Petter Northug är en JÄTTEtönt!
Om ni såg hans målgång förstår ni vad jag menar.. Är det konstigt att folk påstår att han har en dålig attityd gentemot sina mottävlande?
Herregud vilken frutkansvärt osportslig pojk!
Känner att jag blev runt utav förbannad på han även fast jag egentligen inte bryr mig.. Men vilken tönt!

Aja, nu var de slutgnällt..

Nedräkningar har börjat på riktigt nu.. wiie! :)

PUSS

victor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback