Deal or no deal?

2011-03-18 / 10:14:41

Hej kära läsare!

Nu är det såhär, om den här bloggen ska hållas vid liv måste jag få lite inspiration så jag vet vad jag ska skriva.
Har ni några tips?
Funderade starkt på den där listan som alla andra gör. Men då är det ju så att jag inte alls har särskilt mycke bilder så då blir det svårt.
Har ni inget förslag på någon annan lista eller nått som jag kan göra i den här bloggen. Så jag typ Måste uppdatera varje dag?
Vi säger såhär.. Om ni ger mig ett förslag på en lista jag ska göra. Så gör jag ett inlägg varje dag från den listan och sedan även ett personligt uppdaterat inlägg om vad jag gör varje dag. Vad säger ni? Har vi en deal?

Ge mig tips då!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback