Mamma sandra

2011-11-29 / 10:31:20
Hej kära läsare!

Som ni förstått har jag blivit mamma till en liten bebis och jag kan inte sluta kolla på den. Lilla söta vitan min! Nu förstår jag vad alla pratat om. Nu är jag också en i gänget ;)



Till något inte fullt lika roligt så mår jag inge vidare idag. Vet inte om det beror på att jag är trött, hungrig eller bara tjej? Men det blir nog bättre..

Är för övrigt ganska stolt över mig själv faktiskt. Det är fortfarande november månad och jag är klar med Alla julklappar! Har inte köpt alla än men vet vad de sista två ska vara. De ska bara infinna sig i min närhet. Men det må väl ändå räknas som att jag är klar? Det tycker jag i alla fall! Och det känns väldigt skönt.. Så nu när alla andra börjar julstressa i slutet av december så kan jag andas ut och bara ta det lugnt. Skönt!



PUSS

victor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback