glasögon

2011-10-13 / 10:58:00

När jag jobbar sitter jag vid datorn inprincip hela dagen, vilket blir 8 timmar.. Klart att det är ansträngande för ögonen. Men känner att jag får ont i huvvet och ögonen av de. Vet att jag egentligen borde ha glasögon. Så funderar starkt på att skaffa mig ett par och hoppas på att det kanske blir bättre då?
Kanske jag lyckas bli piggare någon gång också och slippa sova bort halva livet?

Det som de egentligen sitter i är att jag inte hittar några glasögon som jag tycker jag passar i..
Och eftersom jag inte behöver glasögon hela tiden, utan mest bara när jag sitter vid datorn, tvn, kör bil eller läser så kan jag inte ha linser. Om jag förstod dom på optiken rätt. Men tänkte ge mig ut på jakt någon dag. Får se om jag lyckas!

Gud vilket tråkigt inlägg det här blev.. Aja ni som inte vill läsa var inte tvingade!

Ha en bra dag

På återskrivande

PUSS

victor ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback