min vän A och jag

2011-10-20 / 12:35:45
Fick för mig att läsa gamla inlägg på min blogg. Vilket ledde till att jag läste gamla inlägg på Amandas blogg.
Jag och Amanda har varit vänner sen högstadiet. Närmare bestämt sedan vi var med som luciakandidater för Strömsunds lucia. Sen dess har hon varit en av mina närmaste vänner och det ska hon alltid vara!

När jag sitter och läser det hon skrev under vår sommar, sommaren 06, då får jag tårar i ögonen.
Utan att överdriva så satt vi ihop den sommaren. De dagar vi var ifrån varann kände man sig nästan halv..

"Tänk er en sommar utan att få bada, det är lika tråkigt som när sandra är borta"
Ett av alla söta citat från Amanda.

Läs även detta, ett av alla, söta inlägg hon skrev. Vi var verkligen oskiljaktiga på den tiden!

En helt otroligt bra sommar hade vi då och jag lär Aldrig glömma den!


Vi sommaren -06




Vi -11



Min fina vän, jag är glad att du finns! ♥

Kommentarer
Postat av: Amanda

Älskar dig bästa du! <3

2011-10-20 @ 13:50:41
URL: http://mittemotpreem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback