skriver av mig

2011-10-20 / 11:33:25

Förlåt på förhand!

Det här får nog bli mitt sista inlägg idag..
Har försökt hålla mig och borde inte skriva, men känner att jag behöver skriva av mig lite..
Vet inte vad jag behöver eller vill skriva. Men jag är så less, arg och förbannad.
Helst av allt skulle jag vilja skrika allt jag kan, grina, sparka och slå mot någon. Det vore så otroligt skönt att få ur sig allt någon gång. Avreagerar sig och få ur sig allt på riktigt!
Tror att imorgon ska bli en sådan dag. Allt ska handla om mig, att få mig på bra humör och rensa alla onda tankar helt och hållet..
Det ska börja med, om vädret tillåter, en tidig morgon och promenad runt berget. Sedan är det planerat lunch med fröken Ingebrigtsen på stan. Kanske att min fina fröken Nolsjö följer med också? Om hon inte har fullproppat med skola?
Efter de har jag bestämt mig för att baka något riktigt gott och otroligt onyttigt som jag och min fina V kan mumsa i oss på kvällen. Får se vad det blir för något gott!
Sen blir det nog mysmiddag och en massa mys med Victor hela kvällen kan jag tro. Om jag får bestämma!
Har ju varit ifrån han tre kvällar nu, så vi har lite tid att mysa ikapp..
Känns som en bra fredag, som helt klart kommer kunna få mig på bra humör!

just nu:
Räknar ner varje minut tills jag sitter på bussen hem till kärleken igen..



Ha det bra kära läsare

PUSS

victor ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback