sista torsdagen

2011-10-27 / 10:18:51

Hej läsare!

Det är torsdag idag, vilket betyder sista arbetsdagen för veckan.
Men även sista arbetsdagen för den här månaden och troligtvis ett tag framöver.
Är med blandade känslor jag tar det här beslutet att inte jobba något mer i Strömsund.
Känns skönt på ett vis, men känns även tråkigt såklart att inte få någon lön och inte heller ha någon direkt sysselsättning på dagarna.
Har dock bestämt att jag måste hitta på saker och inte bara ligga hemma i soffan nu när jag inte ska jobba längre.
Ska göra ett schema varje vecka i alla fall. De dagar de inte är för kallt eller regn ska jag ta mig en långpromenad och även försöka kliva upp senast 10. Tidigt jag vet!
Ska även försöka finslipa på mitt CV och personliga brev så jag kan ge mig ut och söka jobb..
Nu jäklar ska allt ordna sig. Hälsan först nu!

Så nu vet ni hur mina tankar går och vad som händer i mitt liv framöver..

Trots att det är torsdag åker jag inte hem till Östersund som jag brukar.
Utan ikväll stannar jag här en natt till för att hinna spendera en kväll med mormor.
Och även så jag hinner förbi och hälsa på morfar imorgon. Något jag borde gjort för länge sen.
Så imorgon ska jag vara stark och ta mig dit! Min fina fina morfar! ♥

 

Oj vilket onödigt långt och tråkigt inlägg det här blev.

Får bli ett till inlägg senare om matchen imorgon och lite annat

 

PUSS

victor ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback