tankedag

2011-09-22 / 11:04:44
Idag verkar tydligen bli en sån där tankedag.
En sån dag då jag skulle vilja kunna stänga av min hjärna emellanåt.
Eller att jag i alla fall kan bestämma vad jag ska och inte ska tänka på.
En del tankar får mig att vilja spy. Men en del tankar får mig att le.
Antar att det är så ibland. Frågan är bara varför?
Varför väljer min hjärna att tänka på dessa saker?
Varför vill den ha reda på saker som jag egentligen inte vill veta?
Så många frågor men inga svar..
Det enda jag kan komma fram till är att jag måste vänja mig vid det här.
Vänja mig vid tanken på dessa saker jag funderar på. För de kommer inte kunna försvinna, tyvär!

Så nu vet ni vad jag sysslar med idag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback