torsdag & överraskning

2011-09-22 / 08:43:25
Hej läsare!

Då var det torsdag igen och snart har vi helg. Snartare än vi tror faktiskt!
Idag har jag en tandläkartid inbokad kl 13.30. Skulle inte förvåna mig om jag har fått hål eller nått nu, bara för jag inte är 20 längre. Även fast jag Aldrig haft hål eller något fel med tänderna förut. En sak vet jag i alla fall att dom måste fixa, min framtand som tappat sig en flisa. Suck!

Slutar idag kl 17.30 och ikväll ska jag överraska någon. Får hoppas att personen i fråga blir lika glad som jag skulle blivit! Mer än så avslöjar jag inte!

Apropå gårdagens match så tänker jag vara fåordig. Ett ord räcker, Pinsamt!
Vet inte alls vad dom höll på med. Men en sak är säker, ska dom spela såhär i vinter lär det nog inte bli någon alletta. Skulle det bli de så har dom inget där att göra. Så ryck upp er nu!

Fanns ju dock ett stort plus med gårdagskvällen. Att jag fick träffa Victor!
Även hans söta lilla farfar var där. Så det var roligt att få träffa honom också :)

Nu, Åter till allvaret

Ha en bra dag !

PUSS

victor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback