Fint

2012-12-12 / 17:44:55

God eftermiddag!

För tillfället slöar jag i soffan, men det förtjänar jag. Lyckas lyssnat klart på alla föreläsningar och gjort klar en inlämning i modul 1,2 & 3. Så nu får jag andas ut lite. Fick dessutom nyss mitt första betyg i på en högskolekurs och jag har nu 35 yhp. Känns riktigt bra!

Imorgon åker jag som sagt ner till storstaden igen. Sista gången innan jul. Ska bli så himla skönt att efter den här veckan och efter att lönekursen är klar kan jag ta julledigt. Andas ut och bara må gott. Längtar!

En sak som jag är Bra på är att unna mig. Att belöna mig själv när jag gjort något bra. Man måste finna anledningar att få belöna sig själv, det gör att man vill klara saker och att man även lyckas med de. Så är det i alla fall för mig.

Ha en bra onsdagskväll
På återskrivande


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback