Tisdagen är snart över

2012-12-18 / 18:57:32

Hallå där!

Nu är även denna arbetsdag gjord. Lång har den varit men lyckats fått mycket gjort så snart är vi i fas. Även har jag hunnit diskat ett berg och fixat tvätten sen jag kom hem. Trött tjej nu.
Långtar som en tok till julledighet nu. Två dagars jobb sedan bär det hemåt. Ska bli så jädrans mysigt att få vara hemma några dagar, bara umgås och må bra. Slippa stressa och få sov ut på morgnarna. Sedan längtar jag tills alla mina julklappar som nu ligger i vardagsrummet och väntar. Jag längtar tills jag ska få ge bort dom. Älskar att ge bort julklappar. Och önskar jag hade haft oömt med pengar så jag kunde ge alla vad dom önskar sig. Eller bjuda med alla mina nära och kära till ett paradis långt härifrån. Någon dag ska jag göra de, de vet jag.

Ska fixa lite middag nu sen slänga mig i soffan och ligga där resten av kvällen. Så de så!
Ha en Bra kväll allihop


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback