Måndag och jobb

2012-07-16 / 07:03:25

God morgon! Idag är det måndag och allvaret börjar igen för mig. Börjar jobba klockan nio, tänkte ta en promenad dit så jag vaknar till ordentligt. Blir jobb till halv sex sen ska jag börja ta tag i träningen igen. Ska få lite rutiner och ordning på mitt liv igen. Har blivit mycket slappande i sex veckor nu. Förutom de så har ju jag och Victor ett litet projekt i vår stuga ute i Lesjön. Lutar åt att vi åker dit på fredag om Victor får byta pass på lördag. Ska dit och fixa massa så det blir mysigt där ute. Beställde tyg igår till gardiner till sovrummet. Ett gulligt vitt med röda hjärtan eller ett rött med vita hjärtan. Får se vilket som passar bäst. Är eld och lågor över stugan och planerar ständigt i hjärnan hur jag ska göra där och vad som behövs där. Den kommer bli så fin! Nä nu ska jag äta min gröttallrik och banan innan jag måste fixa mig. Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback