Stråket och yran är igång

2012-07-25 / 10:04:13

God morgon! Onsdag idag, lillördag och stråket är i full gång. Helgen spenderade vi, som jag tidigare nämnt, i stugan. Blev därför Inge stråket för oss. Så igår invigde vi med en middag på sommarland med fint sällskap. Efter de en sväng hos emilinda och Daniel med spel och te. Vid tio tiden gick jag och Victor tillbaka på stråket igen och sällskapade med Amanda och Co. en stund. Blev en rätt sen kväll så idag är jag trött. Önskar jag kunde få gå hem och sova nu men de går icke. Ikväll blir det middag med föräldrarna och en mysig kväll. Imorgon drar vu igång stråket och yran på riktigt. Bara att vakna till helt enkelt! Nu vet ni att jag lever Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback