Måndag 21 maj

2012-05-21 / 07:15:55

God morgon läsare!

Haha har sett att de blivit en liten trend på senaste att jag bloggar måndagar och fredagar. Lagomt tycker jag!;)

Mår iaf bra så nu kan ni pusta ut..
Sitter redan på jobbet och har gjort de i 40 minuter.
Orkade inte gå eller cykla i de här kassa vädret i morse så åkte med Victor istället. Vilket resulterade i art jag fick slappa här på jobbet en timma. Men men gör väl inget!

Ni som känner mig och förmodligen dom som inte gör de men läser min blogg vet att jag stressar upp mig för saker Hela tiden!
Vad tror ni jag gör nu då? över att vi åker iväg om 10 dagar. Tänker på Allt hela tiden. Är stressad att jag kommer glömma något eller att något ska gå fel. Vilket gör att jag inte kan sova riktigt bra och att man mage inte heller mår något bra. Dålig kombi!
Måste verkligen försöka ta det lugnt och bara njuta av att vi ska få åka till sol och värme. Men det går inte!

Ha en bra dag
På återskrivande

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback