Vänner är som stjärnor..

2013-08-28 / 22:51:58

..Man ser dom inte alltid. men man vet alltid att dom finns där!

Att veta att man har sina vänner trots 80 mil emellan. Att de kan få mig på bra humör och muntra upp mig bara genom att finnas. Det känns ända in i hjärtat. Jag saknar dom varje dag och önskar att vi kunde bo närmare. Men en sak vet jag, att de alltid kommer vara mina bästa vänner. Att de är vänner för livet!

Längtar som en tok tills 18 oktober. Då jag får mysa med några av mina absoluta favoriter en hel helg. En hel helg i Stockholm på hotell och bästa vänner. Kan knappast bli så mycket bättre!

Ingen nämnd ingen glömd. Mina riktiga vänner vet vilka dom är. Och jag älskar er och allt ni gör för mig! <3


Kommentarer
Postat av: Emilinda

Love you! <3

2013-08-29 @ 16:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback