Långkjol i jersey

2013-02-20 / 17:27:00
 
Förra sommaren och våren blev jag en riktig sucker för långkjol/klänning. Tycker den här är lagomt uppklädd. och man kan lätt klä upp och klä ner den. Den är i tunt jersey tyg men slitsen i sidan gör den ändå uppklädd på något vis, om man vill de. Kjolen är superskön och kjolen är perfekt. När det kommer till kavajen så känns de som jag kommer matcha den till allt ungefär. Mitt nya favoritplagg helt enkelt..
Det här var den sista outfiten jag fotade förra veckan. Hoppas på att jag tar mig i kragen och fotar lite fler i framtiden. Om det är något ni vill förståss?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättwsnyggt!! Fota gärna mer!!:)

2013-02-21 @ 18:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback