Kaos

2014-12-10 / 13:15:24
Strax efter jag hade gjort klart min hallongrottor igår och var tänkt att börja med middagen så ringde Victor. Då skulle vi åka på lägenhetsvisning om 15 min. Bara till att fixa sig och åka iväg. I samma veva fick Victor sms om att han hade träningsmatch och skulle samlas på ishallen halv åtta. Klockan var då sex och vi hade en lägenhet att kolla på plus hinna äta middag. Kaos!
Vi blev upphämtad av en i styrelsen, snabbkollade på lägenheten som var en takvåning med tre sovrum och ett litet allrum plus kök. Varav ett av sovrummen som var på 15 kvm användes som garderob och förråd, vilket jag tyckte skulle vara perfekt. Men i övrigt var lägenheten alldeles för stor för oss och utan möbler så vi valde bort den.
Vi har dock fått klart med lägenhet ikväll i alla fall. Så den 6 januari flyttar vi tillbaka till den förra tillfälliga lägenheten vi hade, som vi bodde gillade supermycket. Och den har vi tills i juni om vi vill, toppen!

Så det känns skönt att börja få lite klarhet i hela lägenhetsbiten äntligen.
Träningsmatchen var vad man kan förvänta sig av en träningsmatch. Förutom att jag stundtals trodde att dom skulle slasha av både armar och ben på Victor. Idioter, när jag träffar som ska dom få med mig och mina knytnävar att göra!


Och i vanlig ordning var jag det mest hängivna fanset

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback