Massa bilder från min måndag

2014-11-17 / 18:16:39
Idag innan jobbet tog jag en sväng på stan och hittade två julklappar, så snart är jag klar med alla. Skönt!
På vägen till jobbet sen så tog jag en annan väg än jag brukar för Victor hade berättat om några fina väggmålningar längs vattnet. Blir lika imponerad varje gång hur otroligt mycket jobb dom lägger ner, vad tycker ni om dessa två som jag såg idag?




Kom lite tidigt till jobbet så jag stannade till nere vid vattnet en sväng. Tror aldrig jag kommer tröttna på utsikten på Esja, det är nått med de som fascinerar mig..




Ser ni vad långt hår jag fått?

Vet att det blivit många bilder på Mumin men det här blir sista gången. För nu är den färdig. Tycker den blev jättefin med tanke på att det är 6-8 åringar som målat allt utom konturerna..

Nu är jag hemma i röran, ska snart äta middag när Victor kommer hem och efter de blir det träning för oss båda..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback