Tjejvärk och veckohandling

2015-04-09 / 19:48:16
Idag har vi haft en lugn och skön dag. Vi bestämde oss för att ta en ordentlig sovmorgon men vaknade innan halv tio, vilket inte är en Superlång sovmorgon för mig. Men vi var ju tydligen pigg då så var väl lika bra att kliva upp. Sen njöt vi av en mysfrukost och innan vi diskat bort var klockan närmare tolv. Då skrev vi ihop en handlingslapp, tog en runda på stan och sen veckohandlade. Så nu känner jag mig rik igen, älskad att ha fullt i kyl och frys!

Resten av dagen har jag legat hemma med tjejvärk och kollat Parneviks medans Victor tog sig iväg till gymmet. Nu ska vi strax börja med middag som idag blir pannbiff, potatismos och brunsås. Självklart hemmagjort, mums!

Ha en trevlig kväll 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback