Back off

2015-02-27 / 12:54:50
Denna veckan har varit sisådär. Har legat inne flera dagar pga denna jäkla magen. Det har gått upp och ner, men aldrig varit super. Sen att man inser att stressen som gjort att jag fått denna jäkla magkatarren igen till största del beror på att man är så godtrogen och flera gånger blivit besviken när det inte hålls vad som lovas. Vissa saker gör mig extra extra stressad men nu har jag tagit tag i de själv och tänker inte lita på någon annan än Victor längre. Utan honom vet jag inte vart jag och mina nerver skulle vara. Han är min trygga punkt och han får mig alltid på bra humör och lugn igen. Är så evigt tacksam att han finns i mitt liv och alltid finns för mig!




Från och med nu tänker jag göra mitt liv till mitt och se till att det jag vill ska hända händer. Och då måste jag uppenbarligen ta det i egna händer, annars händer inget. So back off, vi klarar det här själv! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback