Håll utkik

2015-02-02 / 20:14:13
Det verkar fortsätta att eka hyfsat tomt här fast jag är tillbaka på Island igen. Har inte funnit ork och inspiration att skriva något, går mest bara runt och ha åldersnoja över att fylla hälften till femtio om några dagar. Huvva, känns så gammalt. Ser mig själv som fortfarande Max 20 år. Jag blir dock påmind med jämna mellanrum att jag är äldre än så då "barn" som alltid varit Superliten i mina ögon helt plötsligt fyller 18 & 20 och får gå på krogen och systemet. Japp, då inser jag att jag börjar bli gammal. Huvva Huvva..
Men ska snart ta mig ork att lägga in lite bilder från helgen i Stockholm och även från min och Victors dag på glaciären som vi hade innan jul. Kan vara på tiden och kanske kul för er att få se också. Så håll utkik det kommer, jag lovar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback